سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تبلیغات تقویم چه کاری می تواند برای کسب و کار شما انجام دهد

تقویم های تبلیغاتی

تبلیغات تقویم چه کاری می تواند برای کسب و کار شما انجام دهد

تبلیغات تقویم به دقت هدف گذاری شده است. با نام تجاری شما، محصول پیشنهادی شما و اطلاعات تماس شما به مشتریان مهم شما می رسد. همه اینها را در اختیار مشتریان خود قرار دهید و با آشنایی بیشتر با سازمان شما، مشتریان بالقوه را به مشتریان تبدیل کنید. جزئیات خود را در موقعیت اصلی در مقابل خریداران خود نگه دارید و اطمینان حاصل کنید که تبلیغ شما مؤثر است.

 

مصرف پیام مکرر

تنها با یک تبلیغ، دوازده ماه ارتباط مشتری را به دست آورید. تقویم تبلیغاتی شما آنقدر ابزار ضروری برنامه ریزی کسب و کار است که می توانید مطمئن باشید چندین بار در روز مشاهده می شود. پیشنهاد فروش شما که در یک موقعیت برجسته در تمام محیط های کاری خریداران شما نمایش داده می شود، به طور منظم با رقابت کم یا بدون رقابت مصرف می شود. ثابت شده است که تقویم‌های تبلیغاتی با نمایش مکرر آنها بر روی دیوار یا میز مشتریان شما کار می‌کنند. هر روز، در تمام طول سال نمایش داده می شود، این یک رسانه موثر و هدفمند برای دستیابی به مشتریان شما است.

پیام تبلیغاتی شما

آگهی شما در تمام روز و در تمام سال برای شما قابل مشاهده است و کار می کند. این امری حیاتی است که کسب و کار شما را به گونه ای که برای مشتریان شخصی شما باشد و برای شما موثرترین باشد، تبلیغ کند. تیم طراحان مجرب ما می توانند به شما در ایجاد تبلیغات کمک کنند و به شما کمک کنند که چگونه از برند، لوگو و نقاط فروش منحصر به فرد خود بیشترین استفاده را ببرید. به تجربه سالها ما در ایجاد محصولات تبلیغاتی که برای برند شما کار می کنند اعتماد کنید و مشتریان خود را مستقیماً با بهترین شکل تبلیغ هدف قرار دهید.

 

در اینجا چند نکته برای یک تبلیغ موفق از سوی طراحان ما آورده شده است:

 

یک چیدمان نامرتب را انتخاب کنید - معمولاً درست است که "کمتر بیشتر است"

از رنگ ها برای تاثیرگذاری و شناسایی برند استفاده کنید، اما به یاد داشته باشید که استفاده محدود از رنگ اغلب بهترین کار را دارد

تبلیغات خود را طوری طراحی کنید که سبک سررسید انتخابی شما را تکمیل کند

خدمات یا محصولاتی را که کسب و کارتان ارائه می دهد را نشان دهید

نام تجاری و USP های خود را تبلیغ کنید

شامل اطلاعات تماس و وب سایت

در صورت لزوم، آرم‌ها یا اعتبارنامه‌های عضویت در انجمن صنفی و گواهینامه را اضافه کنید - آنها می‌توانند به قابلیت‌ها و قابلیت اعتماد شما اضافه کنند.

هر کسی یکی داره همه به یکی نیاز دارند: تقویم در زندگی روزمره ما ضروری است. هم در دفتر و هم در زندگی خصوصی - ما جهان خود را در درجه اول با ضرب‌الاجل‌ها، داده‌ها و یادداشت‌ها تعریف می‌کنیم. بنابراین، تقویم کمکی ضروری در برنامه ریزی روزانه و سازماندهی زندگی کاری و اوقات فراغت ما است. بنابراین، جای تعجب نیست که تقویم‌ها از محبوبیت ویژه‌ای نزد گیرندگان و همچنین تبلیغ‌کنندگان برخوردار هستند و سال‌هاست که جزو محبوب‌ترین مقالات تبلیغاتی بوده‌اند. استفاده از تقویم، مقاله ای در استفاده روزانه، برای اهداف تبلیغاتی بهترین یادآوری تبلیغاتی را به دست می آورد: یک کارت ویزیت برای شرکت شما که هر روز به آن نگاه می شود.

یک نگاه بلندتر از 1000 کلمه صحبت می کند: تقویم ها با تبلیغات نامحدود و امکان برندسازی متقاعد می شوند

استفاده از تقویم‌ها به‌عنوان مقاله‌های تبلیغاتی، فرصت‌های زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا شرکت و محصولات خود را در کانون توجه قرار دهید و به «تمام حواس» گروه‌های هدف خود دسترسی پیدا کنید. یک تقویم نه تنها سیگنال‌های صریح، مانند لوگوی شرکت شما، بلکه طیف گسترده‌ای از محرک‌های بصری دیگر را نیز ارسال می‌کند، که می‌توانید به خوبی برای پیام تبلیغاتی خود از آنها استفاده کنید: شکل، رنگ‌ها، تصاویر، طراحی گرافیکی و تایپوگرافی پشت، عنوان و جدول تقویم استفاده از این ابزار باعث می شود که تقویم تبلیغاتی شما به یک سفیر برند منحصر به فرد تبدیل شود که به مدت 365 روز در میدان دید کاربر معلق خواهد بود.

هزاران بار لمس شده است: یک تقویم شخصی سازی و ایجاد وفاداری طولانی مدت مشتری

در سال 2016، واحد تحقیقاتی Burda، Media Market Insights، برای اولین بار در یک مطالعه عصب شناختی ثابت کرد که مردم توجه بیشتری به تبلیغات "قابل لمس" دارند و این نوع تبلیغات احساسی است و حتی برای مدت طولانی تری در حافظه باقی می ماند. مواد، پردازش، نوع کاغذ استفاده شده برای تقویم - همه چیزهایی که تأثیر ماندگاری بر گیرنده تقویم می گذارد. تقویم‌های تبلیغاتی با استفاده از تکنیک‌های اصلاحی نوآورانه، مانند فویل برجسته و چاپ عدسی شکل، انتقال فویل سرد از جمله چاپ بیش از حد در مقیاس یورو، به تجربه‌های لمسی تبدیل می‌شوند. شما نمی توانید یک رویکرد مشتری شخصی تر و مکان تبلیغاتی کارآمد را آرزو کنید.

تقویم های ماهانه با تقویم های دیواری ما با نمای کلی چند ماهه، از 80 سال تخصص، تجربه و نوآوری ما بهره مند خواهید شد. بسیاری از شرکت ها چندین دهه است که به شایستگی ما در زمینه تقویم اعتماد کرده اند. ما به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان پیشرو تقویم در اروپا، تقویم‌هایی را تولید می‌کنیم که پیام تبلیغاتی منحصربه‌فرد شما را به همراه دارد - از تقویم‌های 3 ماهه تا تقویم‌های دیواری با تقویم‌های 4، 5، 6 و 7 ماهه تا تقویم‌های 8 ماهه. علاوه بر این، همه تقویم‌ها بر اساس استانداردهای کیفیت و پایداری تایید شده ساخت آلمان تولید می‌شوند. اولین مشتری ما، شرکت Unterweser Reederei AG 80 سال است که تقویم های تبلیغاتی خود را از ترمینیک در برمن سفارش می دهد.

تقویم های رومیزی برای هر کار و برای همه - به عنوان مخترعان تقویم 3 ماهه، ما هرگز متوقف نمی شویم، اما دائماً به توسعه شرکت و همچنین تقویم های خود ادامه می دهیم. روز به روز، ما تمام تلاش خود را می کنیم تا مطمئن شویم که تقویم و پیام تبلیغاتی شما تأثیری ماندگار بگذارند - 365 روز در سال، در سراسر جهان. به غیر از تقویم‌های دیواری معروف و قابل قدردانی، ما چندین تقویم رومیزی کوچک را نیز تولید می‌کنیم: جمع‌وجور و کاربردی، تولید شده با کیفیت بالا با ویژگی‌های منحصر به فرد، مدل‌های تقویم رومیزی ما نه تنها برای همراهی شما در طول روز در دفتر و در محیط کار عالی هستند. زندگی روزمره شما، اما آنها همچنین مواد تبلیغاتی ایده آل و فردی برای شرکت شما هستند.

محبوبیت تقویم به عنوان یک ماده تبلیغاتی تزلزل ناپذیر است.

 

تقریباً هر نفر دوم یک تقویم دیواری با چاپ تبلیغاتی دارد - و علاوه بر این، حداقل دو بار در روز از آن استفاده می کند.

 

در مورد اینکه چگونه تبلیغات شرکت شما به طور منحصر به فرد می تواند از تقویم ها بهره مند شود، بیشتر بیاموزید.

ما تقویم 3 ماهه را در سال 1937 در برمن اختراع کردیم. امروز، ما آن را - و بسیاری از مدل‌های تقویم دیگر - برای شما و مشتریان و شرکای شما در سراسر جهان ارسال می‌کنیم.

 

دوست دارید بیشتر بدانید که ما کی هستیم؟

 

از شما دعوت می کنیم درباره ما، پایانه تولید کننده تقویم، بیشتر بدانید.